Az Oázis Kertészeti Kft. (adószám: 10741904-2-13, székhely: 2092 Budakeszi, Bianka u 6., levelezési cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 47.) (a továbbiakban: „Oázis Kertészeti Kft.“) törzsvásárlói programot működtet az Oázis Kertészet országos üzletláncában (saját és franchise üzemeltetésű üzletekben) (a továbbiakban: „Oázis Üzletlánc” illetve egyenként „Oázis Kertészeti Áruház”) kizárólagosan az Oázis Üzletlánc vásárlói részére.

A Program célja, hogy az Oázis Üzletlánc vásárlói, az áruk vásárlása, szolgáltatások igénybevétele, vagy valamilyen meghirdetett egyedi akcióban való részvétel esetén kedvezményekben részesüljenek. A kedvezmény ez esetben nem készpénzben, vagy az árból történő levonás formájában érvényesíthető, hanem úgy, hogy egyedi azonosítóval ellátott kártyákon pontok kerülnek jóváírásra, amelyek később beválthatók.

1. Részvétel a Programban, regisztráció és aktiválás

1.1. A Programban való részvételhez feltétlenül szükséges egy egyedi azonosítóval (sorszám, vonalkód, CVC kód) ellátott kártya.
1.2. A kártyát személyesen, bármelyik Oázis Kertészeti Áruházban lehet kérni. Egy személy, egy db kártyát igényelhet.
1.3. A kártyaigénylésnek díja nincs, illetve nem feltétele az előzetes vásárlás sem.
1.4. A Programban való részvételhez a vásárlónak saját magának kell a kártyát a husegkartya.oazis.hu oldalon regisztrálnia, illetve a vonalkód és a CVC kód segítségével aktiválnia. A regisztrációt munkatársaink adatvédelmi okokból a vásárló kifejezett kérésére sem végezhetik el.
1.5. A regisztrációhoz feltétlenül szükséges adatok: e-mail cím, név és jelszó. A további adatok (cím, telefonszám, születési dátum, stb) megadása nem féltétel, de megkönnyíti a későbbi kapcsolattartást, illetve az egyes akciókban való részvételhez szükséges, ezért javasolt.
1.6. A regisztrációt és az aktiválást követően a megadott e-mail címre küldünk egy megerősítő e-mailt, ettől az időponttól a kártya aktiválva van, teljeskörűen használható.
1.7. A regisztráció során így létrejön egy a kártyához tartozó pontegyenleg-fiók, amit a husegkartya.oazis.hu oldalon érhetsz el.
1.8. A korábbi törzsvásárlói kártyák a hűségkártya program indulásával érvényüket vesztik, kedvezményes vásárlásra nem jogosítanak.

2. Pontgyűjtés

2.1. Az Oázis Kertészetben történt vásárlások után a kártyabirtokosok, minden vásárlásuk készpénzben, utalvánnyal vagy bankkártyával fizetett értékének 5%-át gyűjtött pont formájában kapják meg.
2.2. A pontok jóváírása érdekében a pénztárnál történő fizetés esetén, a fizetési folyamat befejezése előtt a kártyát be kell mutatni, mivel az azonosításhoz szükséges az azon lévő vonalkód és kártyaszám. Ezt, és a vásárlás értékét rendszerünkben elektronikusan rögzítjük, így a pontok jóváírásra kerülnek. Ennek elmaradása esetén a pontokat nem áll módunkban utólag, bemutatott bizonylat (nyugta, számla) alapján sem jóváírni.
2.3. Az Oázis Kft. (https://webshop.oazis.hu/) webshopjában történt vásárlás esetén a rendeléskor szükséges a kedvezményezett kártyaszámot megadni.
2.4. Amennyiben egy kártyára a vásárlások összesített értéke az elmúlt 365 napban meghaladta a 100.000 Ft-ot, akkor a további vásárlásokra az 5% gyűjtött ponton felül további 5% értékű jutalom pontot adunk (összesen 100 Ft vásárlásra 5+5=10 pontot). Mindaddig, amíg az elmúlt egy év (365 nap) időszakában a vásárlások értéke meghaladta a 100.000 Ft-ot, az 5% gyűjtött ponton felül további 5% értékű jutalom pontot adunk.
2.5. Meghatározott esetekben, a meghirdetett promóció feltételei szerint valamely kiválasztott áru vásárlásáért, vagy szolgáltatás igénybevételéért, vagy valamilyen akcióban való részvételért, illetve egyéb egyedi feltétel teljesülésekor ajándék pontok járnak. Az ilyen promóciókról a www.oazis.hu oldalon adunk tájékoztatást.
2.6. Pontok gyűjtése a Programba való regisztrációt és az aktiválást megelőzően is lehetséges, de a pontokat csak a regisztrációt és aktiválást követően lehet beváltani.
2.7. Egy vásárlás alkalmával nincs lehetőség pontgyűjtésre és pontbeváltásra is.
2.8. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot arra, hogy egyes akciós/végkiárusítási napokon a pontgyűjtést és/vagy a pontbeváltást korlátozza. Erről az adott akciós/végkiárusítási nap hirdetményében adunk tájékoztatást.
2.9. A pontok jóváírása során rögzülnek az alábbi adatok: kártyaszám, vásárlás értéke, nyugta sorszáma, helyszín, időpont, rögzítést végző munkatárs neve. Az adatkezelést a husegkartya.oazis.hu/adatkezeles oldalon elérhető Oázis Hűségkártya Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott feltételek szerint kezeljük.

3. Pontegyenleg-fiók (profil)

3.1. A regisztráció során létrejött pontegyenleg-fiókodat a husegkartya.oazis.hu címen érheted el. Ide a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó kombinációjával tudsz belépni.
3.2. A fiókodba belépve ezeket a funkciókat éred el: pontegyenleg ellenőrzése és aktivitási múlt (pontgyűjtések, pontbeváltások helye, időpontja, értéke) megtekintése, személyes és belépési adatok megváltoztatása, kártya letiltása, pontegyenleg -fiók (profil) törlése.
3.3. Amennyiben a pontegyenleged helyességével vagy teljességével kapcsolatban bármilyen kifogásod merülne fel, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mailben (husegkartya@oazis.hu).

4. Pontbeváltás

4.1. Pontokat csak a regisztrációt és aktiválást követően lehet beváltani.
4.2. A pontok beváltáskor 1 Ft-ot érnek, a beváltott pontokat kedvezmény formájában írjuk jóvá az aktuális vásárlásodból.
4.3. A pontok minimális beváltási értéke 100 pont (100 Ft), maximális értéke az aktuális vásárlás értékének 50%-a, illetve a rendelkezésre álló pontok összege.
4.4. A pontok beváltása érdekében a pénztárnál történő fizetés esetén a fizetési folyamat befejezése előtt a kártyát be kell mutatni, mivel az azonosításhoz szükséges az azon lévő vonalkód, kártyaszám és CVC kód. Ezeket és a vásárlás értékét rendszerünkben elektronikusan rögzítjük, így a pontok levonásra kerülnek. Ennek elmaradása esetén a pontokat nem áll módunkban utólag, bemutatott bizonylat (nyugta, számla) alapján beváltani, azaz a kedvezményt megadni.
4.5. Az Oázis Kft. (https://webshop.oazis.hu/) webshopjában történt vásárlás esetén a rendeléskor szükséges a kártyaszámot, a CVC kódot, illetve a beváltandó pontok értékét megadni. Pontbeváltásra csak utánvétes fizetés esetén van lehetőség.
4.6. Egy vásárlás alkalmával nincs lehetőség pontgyűjtésre és pontbeváltásra is.
4.7. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot arra, hogy egyes akciós/végkiárusítási napokon a pontgyűjtést és/vagy a pontbeváltást korlátozza. Erről az adott akciós/végkiárusítási nap hirdetményében adunk tájékoztatást.
4.8. A pontok beváltása során rögzülnek az alábbi adatok: kártyaszám, CVC kód, vásárlás értéke, nyugta sorszáma, helyszín, időpont, rögzítést végző munkatárs neve. Az adatkezelést a husegkartya.oazis.hu/adatkezeles oldalon elérhető Oázis Hűségkártya Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott feltételek szerint kezeljük.

5. A kártya, a kártya elvesztése és az azzal történő visszaélések

5.1. A kártya az Oázis Kertészeti Kft. tulajdonát képezi. A kártyát, az azon szereplő vonalkódot, CVC kódot, valamint a kártyaszámot csak az Oázis Kertészeti Kft. másolhatja és rögzítheti (ideértve az elektronikus úton történő másolást és rögzítést is). A kártya, az azon szereplő vonalkód és a kártyaszám másolása, egyéb duplikációja vagy módosítása nem megengedett.
5.2. Kérjük, haladéktalanul tiltsd le a kártyát a husegkartya.oazis.hu oldalon, ha az elveszett. Amennyiben a kártya meglett, értesítsd az ügyfélszolgálatunkat e-mailben (husegkartya@oazis.hu) és a kártyát újra aktiváljuk, a pontok megmaradnak. Ha nem lett meg, új kártyát igényelhetsz, a pontjaidat az új kártyán jóváírjuk.
5.3. Ha annak a gyanúja merül fel, hogy illetéktelen személy megszerezte a pontegyenleghez való hozzáférést biztosító adatokat, értesítsd az ügyfélszolgálatunkat e-mailben (husegkartya@oazis.hu). Ez esetben a kártyát mi tiltjuk le, majd új kártyát igényelhetsz, a pontjaidat az új kártyán jóváírjuk.
5.4. A pontegyenleg-fiókhoz szükséges jelszó elfelejtése esetén a husegkartya.oazis.hu oldalon az e-mail cím segítségével új jelszót kérhetsz.
5.5. Az Oázis Kertészeti Kft. visszaélés vagy csalás gyanúja esetén (például rendkívüli mértékű pontgyűjtés vagy beváltás esetén) letilthatja a pontbeváltás lehetőségét, és a számla adatait az érintett félnek továbbíthatja, illetve azokat jogérvényesítés céljából átadhatja a bűnüldözési és egyéb hatóságoknak (lásd az Adatvédelmi tájékoztatót).

6. Megszüntetés, lemondás és a részvételi feltételek módosítása

6.1. A Programban való részvételedet bármikor, azonnali hatállyal megszüntetheted a kártyád letiltásával, illetve a profilod törlésével. A meglévő pontok ez esetben elvesznek.
6.2. A husegkartya@oazis.hu e-mail címen jelezheted adataid teljes körű törlését, mely esetben az Oázis Kertészeti Kft. 15 napos határidővel minden adatot töröl az adott kártyával, profillal kapcsolatosan. A meglévő pontok ez esetben elvesznek.
6.3. Az Oázis Kertészeti Kft. kizárólag 30 napos felmondási idővel szüntetheti meg a számlát, kivéve, ha a felmondásra a jelen részvételi feltételek megszegése miatt kerül sor, vagy bármilyen visszaélést észlel. A meglévő pontok ez esetben elvesznek.
6.4. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot, hogy 30 napos értesítési időszak figyelembevételével, vagy amennyiben jogszabályi változás áll be, úgy az értesítési időszak figyelembevételének mellőzésével megszakítsa, megváltoztassa vagy módosítsa a Programot.
6.5. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot arra is, hogy a részvételi feltételeket egyoldalúan módosítsa vagy kiegészítse, különösen akkor, ha ily módon azok egyszerűbbek lesznek, a biztonságos adat- és pontfeldolgozás feltételeinek betartása céljából, és/vagy a visszaélések megelőzése érdekében.
6.6. A módosításokról e-mailben, vagy a husegkartya.oazis.hu weboldalon történő közzététellel értesítünk. A módosítást akkor tekintjük elfogadottnak, ha az értesítést, illetve a közzétételt követő 30 napon belül nem kéred a Programban való részvételed megszüntetését, vagy ha ezen 30 napos időszakot követően is sor kerül a kártya használatára.
6.7. A Program megszűntetése esetén azok a pontok, amelyek nem kerültek beváltásra, nem kerülnek készpénzben visszatérítésre vagy más módon megtérítésre.

7. Egyéb rendelkezések

7.1. A Programba bármely 16. életévét betöltött természetes személy regisztrálhat. A Programra és az abban való részvételre a magyar jog az irányadó és a magyar bíróságok rendelkeznek hatáskörrel.
7.2 A pontgyűjtés/pontbeváltás csak a kiskereskedelmi forgalomban történt vásárlások esetén lehetséges, azaz nem használható viszonteladói (nagykereskedelmi) vásárlások, vállalati/szolgáltatási szerződéses megrendelések esetén, illetve átutalásos számlafizetés esetén.
7.3. A pontgyűjtés/pontbeváltás egyes külső helyszíneken (ideiglenes árusítás, rendezvény) nem lehetséges.
7.4. A Programba egy e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni, többszörös regisztráció nem megengedett.
7.5. A regisztrációval, valamint a kártya használatával a kártya birtokosa hozzájárul a Programban való részvétel jelen dokumentumban ismertetett feltételeihez. A regisztráció során az adatai megadásával kijelenti, hogy jogképes, az adatok megadására jogosult, és a megadott adatok helyesek. A regisztráció során megadott személyes adatokat a husegkartya.oazis.hu/adatkezeles oldalon elérhető Oázis Hűségkártya Adatvédelmi Szabályzat-ben meghatározott feltételek szerint kezeljük.
7.6. A kártya használata (pontgyűjtés, pontbeváltás) nem korlátozza az adott vásárlásról kiadott részletes számla egyedi névre-címre történő igénylését. A kártya regisztrációja során megadott név nem kerül automatikusan a részletes számlára/blokkra.
7.7. Az Oázis Kertészeti Kft. megtagadhatja egyes kártyák kiadását, aktiválását és felfüggesztheti azok használatát, amennyiben visszaélés, vagy nem szabályszerű használat gyanúja merül fel.
7.8. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot, hogy korlátozza a pontok jóváírását és beváltását, például jogi előírások, a szokásos háztartási mennyiségek feletti vásárlás, vagy speciális promóciók esetén. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot, hogy egyes meghatározott áruk és/vagy szolgáltatások körét kizárja a Programból. A kizárt termékek után pontok gyűjtése nem lehetséges, illetve azokra pontkedvezmény nem váltható be.
7.9. A kizárt termékek és/vagy szolgáltatások körét a husegkartya.oazis.hu oldalon tesszük közzé.
7.10. Az Oázis Kertészeti Kft. fenntartja a jogot, hogy a pontok jóváírását megtagadja, vagy a jóváírt pontokat törölje, ha az Oázis Üzletlánccal kötött adásvételi szerződés (ami alapján a pontok jóváírása történt) megszüntetésre kerül (pl. elállás, vitatás, visszavonás esetén).
7.11. Amennyiben a kártya regisztrációja, aktiválása, illetve használata kapcsán probléma merül fel, illetve adatváltozás esetén a husegkartya@oazis.hu e-mail címen nyújtunk 2 munkanapon belül segítséget.
7.12. A szerződéskötés és a kapcsolattarás kizárólag magyar nyelven történik.